Ochrana osobných údajov

Majiteľ stránky bude venovať primeranú starostlivosť zabezpečeniu presnosti a aktuálnosti informácií na stránke. Zároveň si vyhradzuje právo kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť obsah stránky alebo prestať s aktualizáciou a nenesie žiadnu zodpovednosť za jej obnovu. Majiteľ webových stránok môže tiež kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť služby, produkty, ceny alebo programy opísané na tejto stránke. Pred použitím informácií z webu skontrolujte správnosť informácií v spoločnosti. Používanie ochrannej známky vlastníka webovej stránky je povolené iba s predchádzajúcim súhlasom vlastníka webovej stránky.

ONLINE OBCHOD hipposhop.sk

Všeobecné obchodné podmienky online obchodu sú vypracované v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa (ZVPot), zákonom o ochrane osobných údajov (ZVOP-1), všeobecným nariadením o ochrane údajov EÚ (GDPR) a zákonom o elektronických komunikáciách (ZEKom-1) a sú v súlade s tiež medzinárodné kódexy elektronického obchodu.

Všeobecné obchodné podmienky upravujú fungovanie internetového obchodu, práva a povinnosti používateľa a internetového obchodu a upravujú obchodný vzťah medzi internetovým obchodom a zákazníkom. Kupujúci je viazaný všeobecnými obchodnými podmienkami platnými v čase nákupu (predložením online objednávky). V čase zadania objednávky je používateľovi pripomenuté všeobecné obchodné podmienky a potvrdzuje jeho znalosť.

Nakupujte online na hipposhop.sk registráciou. Po registrácii získa návštevník užívateľské meno, ktoré je rovnaké ako jeho e-mailová adresa a heslo. Registráciou sa návštevník stáva používateľom internetového obchodu.

ZĽAVA

Všetky ceny v online obchode hipposhop.sk sú v EUR a zahŕňajú 22% DPH. Ceny sú platné v čase zadania zákazky a nie sú vopred definované. Ponuka platí do zrušenia. Zľavy a ďalšie kampane sa spravidla nesčítavajú.

Napriek obrovskému úsiliu poskytovať najaktuálnejšie a najpresnejšie informácie môžu byť informácie o cenách nesprávne. V takom prípade, alebo ak sa cena predmetu zmení počas spracovania objednávky, spoločnosť umožní kupujúcemu stornovať nákup.

SPÔSOB PLATBY

V internetovom obchode sú k dispozícii tieto spôsoby platby:

Prijatá platba – kupujúci zaplatí dodávateľovi hotovosť, keď doručí objednaný tovar na adresu kupujúceho.
Po zálohovej faktúre na transakčný účet predajcu.
Platba za položky je možná iba po predchádzajúcej dohode a pri objednávkach nad 200 €.
NÁKLADY A DODÁVKA TOVARU
V čase nákupu je kupujúci povinný uhradiť prepravné náklady pri prevzatí tovaru, s výnimkou objednania jednotlivých položiek, ktoré majú poznámku k popisu: „poštovné je zahrnuté v cene“ alebo „doručenie zdarma“.

Na doručovanie objednávok v Slovinskej republike používame doručovaciu službu GLS. Objednané produkty sú dodávané na adresu, ktorú ste uviedli ako dodaciu adresu, a po zaplatení po prijatí si účtujú poplatok za platbu formulára UPN podľa cenníka Pošta Slovenije (za zálohovú faktúru sa neplatí žiadna platba). Doručenie sa uskutočňuje väčšinou ráno. V prípade, že nemôžete zásielku vyzdvihnúť v čase dodávky, môžete si ju vyzdvihnúť na najbližšej pošte Slovinska alebo v baliacom stroji. V prípade prepravy výrobkov do krajín Európskej únie sa na výpočet provízie použije cenník doručovacej služby, ktorá prevzala zásielku. Pre rýchlejšie dodanie alebo doručenie mimo územia Slovinska je potrebné zariadiť telefonicky alebo e-mailom.

Poštovné nie je spoplatnené (poštovné).

OBJEDNÁVKY TOVARU A POSTUP KÚPENIA

Požadovaný tovar si kupujúci môže objednať telefonicky, e-mailom alebo zakúpením online. V prípade online nákupu sa musí návštevník internetového obchodu zaregistrovať ako užívateľ. Po registrácii môže užívateľ začať proces objednávania.

Proces nákupu:

Krok: Kupujúci vyberie požadovanú položku v ponuke internetového obchodu a potvrdí množstvo a výber kliknutím na tlačidlo „pridať do košíka“. Ak si kúpite niekoľko rôznych položiek, postup sa opakuje pre každú položku. Po dokončení zbierky tovaru má kupujúci prehľad o súhrne objednávky. Po skontrolovaní obsahu objednávky je výber potvrdený kliknutím na tlačidlo „dokončiť nákup“. Aplikácia bude od používateľa vyžadovať zadanie mena používateľa a hesla alebo registrácie. Po dokončení zadania sa nákupný proces dokončí výberom spôsobu dodania a platby a kliknutím na tlačidlo „potvrdiť objednávku“.
Krok: Po zadaní objednávky dostane kupujúci e-mailom oznámenie o prijatí objednávky. V tomto kroku má kupujúci možnosť znovu skontrolovať obsah objednávky. V prípade chýb nákupu má kupujúci možnosť zrušiť objednávku. Kupujúci môže objednávku stornovať do 2 hodín po zadaní objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade zrušenia prostredníctvom e-mailu musia byť v správe uvedené nasledujúce informácie: v predmete: Zrušenie objednávky; a v obsahu správy: a) názov produktu b) meno a priezvisko zákazníka c) adresa zákazníka.
Krok: Ak kupujúci nezruší objednávku, ide o ďalšie spracovanie na predajcu. Predávajúci po prijatí skontroluje dostupnosť objednaných položiek a potvrdí objednávku alebo objednávku odmietne. Po potvrdení objednávky predávajúci informuje kupujúceho e-mailom o predpokladanej dodacej lehote. Ak je tovar na sklade, predávajúci zabalí tovar do 3 pracovných dní a zašle ho adresátovi. Okrem objednaného tovaru kupujúci dostáva aj faktúru.
Kúpna zmluva medzi záujemcom a kupujúcim sa uzatvára v okamihu, keď kupujúci potvrdí objednávku (kupujúci dostane elektronickú správu o stave objednávky potvrdená). Odteraz sú všetky ceny a ďalšie podmienky nákupu pevne stanovené a vzťahujú sa na poskytovateľa aj kupujúceho. Kúpna zmluva sa ukladá elektronicky na serveri spoločnosti.Používateľ môže kedykoľvek zrušiť registráciu. Urobí tak prostredníctvom písomného oznámenia o zrušení registrácie predávajúcemu. Pred vyhlásením o zrušení registrácie musí používateľ zaplatiť predajcovi všetky zostávajúce povinnosti.

Bezpečnostné upozornenia na používanie všetkých výrobkov.

Návod na použitie si musíte prečítať pred použitím každého výrobku. Každý výrobok musí byť pred použitím bezpečne testovaný. Ak si nie ste úplne istí, ako výrobok otestovať, alebo si nie ste istí, či je výrobok bezpečný na používanie a či môžete spôsobiť škodu na majetku alebo poškodenie zdravia ľudí, nepoužívajte ho, informujte predajcu a vráťte ho. Všetky výrobky používate podľa vlastného uváženia a na vlastné riziko.

Usilujeme sa o podrobný a presný popis výrobkov a obrázkov. Nemôžeme však zaručiť, že všetky poskytnuté informácie o produkte a ich obrázky sú úplne presné. V prípade nejasností skontrolujte presnosť informácií u predajcu.

PRÁVO NA ODSTÚPENIE ZMLUVY

V prípade zmlúv uzatvorených na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov má spotrebiteľ právo v súlade so ZVPotom do 14 dní informovať, že odstúpil od zmluvy bez toho, aby musel uviesť dôvody svojho rozhodnutia. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá nakupuje alebo používa tovar a služby na účely mimo svojej profesionálnej alebo zárobkovej činnosti. Možnosť odstúpiť od zmluvy v súlade so ZVPot sa preto NEMÁ na právnické osoby.

Kupujúci, ktorý odstúpi od zmluvy alebo objednávky, musí vrátiť tovar nepoškodený v pôvodnom obale av rovnakom množstve. V prípade, že predávajúci zistí, že vrátený tovar je poškodený alebo že sa vrátené množstvo nezhoduje, má predávajúci právo odmietnuť odstúpiť od zmluvy a kupujúci je povinný nahradiť vzniknutú škodu.

Nemáte právo odstúpiť od zmluvy v týchto prípadoch:ak sa tovar alebo príslušenstvo nevracia v pôvodnom nepoškodenom obale av rovnakom množstve;
ak zariadenie alebo softvér obsahuje údaje používateľa, obrázky, nastavenia;
ak je bezpečnostná pečať na tovare poškodená alebo rozbitá;
ak sú pokyny alebo záručný list tovaru poškodené alebo chýbajú;
pri dodávke tovaru, ktorý je svojou povahou neoddeliteľný od iných predmetov;
pri kúpe batérií, nabíjateľných batérií a akumulátorov, káblov, žiaroviek, komponentov, ak ste otvorili bezpečnostnú pečať alebo ak bol pôvodný obal odstránený;
pri dodávkach dizajnov úplne alebo čiastočne zostavených spotrebiteľom;
pri nákupe jednorazových výrobkov, náhradných dielov a náhradných dielov.
Môžete spoločnosti poskytnúť oznámenie o odstúpení od zmluvy s jasným vyhlásením, že je zrejmé, že odstúpite od zmluvy. Môžete nám poslať oznámenie o odstúpení:

písomne ​​na adresu spoločnosti;
v elektronickej forme na adrese info@hipposhop.sk. V takom prípade okamžite potvrdíme prijatie oznámenia o odstúpení od zmluvy;
skontrolovať zadnú stranu faktúry a vrátiť produkt a vrátiť faktúru s produktom na našu adresu.
Ak ste ho odoslali v lehote stanovenej na odstúpenie od zmluvy, má sa za to, že ste vyhlásenie o zrušení odoslali včas. Dôkazné bremeno týkajúce sa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy podľa tohto článku znáša spotrebiteľ.

Zrušovací formulár nájdete na:Ak ste už tovar dostali a odstúpili od zmluvy, musíte tovar vrátiť do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy na našu adresu. Ak tovar pošlete pred uplynutím 14-dňovej lehoty na vrátenie, tovar sa považuje za vrátený včas. Tovar musíte vrátiť nepoškodený v rovnakom množstve a v pôvodnom nepoškodenom obale. Poškodené, upravené a neoriginálne alebo poškodené obaly sa nedajú vrátiť. Vráťte položky ako balík a nie ako list. K vráteným položkám musí byť priložená kópia faktúry a my sme radi, že vás budeme informovať, že aj keď vyplníte formulár na vrátenie tovaru uvedený na zadnej strane faktúry, budeme schopní celý proces dokončiť rýchlejšie. V prípade zrušenia sa hradia iba náklady na vrátenie tovaru.

Ak ste už zaplatili za objednaný tovar, vrátime vám všetky platby, ktoré ste dostali za objednávku, okamžite alebo do 14 dní od prijatia oznámenia o odstúpení.

Ak ste už tovar dostali a odstúpili od zmluvy, musíte tovar vrátiť do 14 dní od oznámenia o odstúpení. V takom prípade vám vrátime prostriedky, kým nedostaneme vrátený tovar alebo kým nám neposkytnete dôkaz, že ste tovar poslali späť. Prijatú platbu vrátime rovnakým spôsobom, aký ste použili pri nákupe, pokiaľ nechcete použiť iný spôsob vrátenia platby. Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob, ako sa dostať späť, je na vašom TRR (osobný účet). Ak sa rozhodnete pre tento druh vrátenia platby, poskytnite nám svoje osobné číslo účtu alebo ho zapíšte do formulára o vrátení tovaru na zadnej strane faktúry.

Odporúčame, aby ste nás informovali e-mailom pred vrátením alebo zavolajte nám telefonicky, aby ste sa dohodli na najlepšom spôsobe vrátenia.

Ak produkt nefunguje správne alebo nefunguje podľa očakávania, zavolajte prosím nášmu technickému servisu na telefónne číslo, na ktorom vám naši konzultanti môžu pomôcť s potrebným objasnením. Zabráni sa tak možnému nesprávnemu použitiu produktu a poškodeniu samotného produktu a možnému poškodeniu iných vecí.

Nebudeme môcť prijať sťažnosti na výrobky, u ktorých sa zistí, že boli poškodené nesprávnym alebo nevhodným použitím alebo manipuláciou, čo nie je potrebné na určenie povahy, vlastností a fungovania tovaru. Ak si prajete získať takýto produkt po zamietnutí reklamácie, pošleme vám ho a vyúčtujeme vám náklady spojené s dodaním tohto produktu, ale tento produkt si môžete vyzdvihnúť na našej adrese.

Do 14 dní od prijatia balíka nás prosím písomne ​​informujte, že odstúpite od zmluvy (e-mailom alebo poštou) a vrátite produkt na našu adresu do 30 dní.

SKUTOČNÁ CHYBAPredávajúci musí dodať tovar kupujúcemu v súlade so zmluvou a zodpovedá za závažné chyby pri jeho plnení.

Kedy je chyba skutočná:

ak vec nemá vlastnosti potrebné na jej bežné použitie alebo na jej obeh;
ak položka nemá vlastnosti potrebné na konkrétne použitie, pre ktoré kupujúci nakupuje, čo bolo známe alebo malo byť známe predávajúcemu;
ak vec nemá vlastnosti a vlastnosti, ktoré boli výslovne alebo mlčky dohodnuté alebo predpísané;
ak predávajúci dodal vec, ktorá sa nezhoduje so vzorom alebo modelom, pokiaľ sa vzor alebo model nezobrazil iba na informačné účely.
Vhodnosť tovaru na bežné použitie sa posudzuje na základe bežných tovarov toho istého druhu a na základe akýchkoľvek vyhlásení predávajúceho o vlastnostiach tovaru, ktoré urobil predajca alebo výrobca, najmä reklamou, prezentáciou výrobku alebo samotným citovaním tovaru. Zodpovednosť za závažné chyby podlieha ustanoveniam zákona, ktorým sa spravujú povinnosti.

Ako sa vynúti skutočná chyba?

Kupujúci môže uplatniť svoje práva z vecnej chyby, ak nás informuje o chybe do dvoch mesiacov odo dňa zistenia vady. Kupujúci musí v chybovom hlásení poskytnúť podrobnejší popis chyby a umožniť nám to skontrolovať. Kupujúci nás môže o chybe osobne informovať a my mu musíme vystaviť potvrdenie, či ho pošle do obchodu, v ktorom bol tovar zakúpený, alebo agentovi predajcu, s ktorým uzavrel zmluvu.

Kedy predávajúci nezodpovedá za významné chyby?

Predávajúci nezodpovedá za žiadne vecné vady tovaru, ktoré sa objavia po uplynutí dvoch rokov od dodania tovaru. Pokiaľ je predmetom zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim použitý tovar, nenesieme zodpovednosť za žiadne významné chyby na tovare, ktoré sa objavia po uplynutí jedného roka od dodania tovaru. Za vec sa považuje chyba v čase dodávky, ak k nej dôjde do šiestich mesiacov od jej doručenia.

ZÁRUKA

Ak položka nefunguje správne, môžete si uplatniť nárok na záruku. Na všetky elektronické zariadenia v našej ponuke máme záruku 24 mesiacov. Záruka začína plynúť odo dňa prijatia tovaru. Záruku si môžete uplatniť so záručným listom, faktúrou a ďalšími dokumentmi uvedenými na faktúre. Máte nepotvrdenú záručnú kartu? Neboj sa! V takom prípade nie je v súlade s článkom 18 zákona o ochrane spotrebiteľa potrebné, aby predávajúci potvrdil záručný list osobitne.

Záruka sa neuplatňuje, ak:fyzické zranenia;
opotrebenie v dôsledku používania;
chyby vyplývajúce z nesprávneho, nevhodného a nedbanlivého použitia položky.
Ak na opravu trvá viac ako 45 dní, váš produkt nahradíme novým, alebo ak to nie je možné, vrátite kúpnu cenu produktu v plnej výške.

Ochrana údajov

Vaše osobné údaje budú starostlivo chránené v súlade s platnými predpismi. Informácie získané pri objednávaní tovaru sa použijú na odosielanie ponúk, faktúr a iných potrebných obchodných komunikácií medzi vami a predajcom. Užívateľ je tiež zodpovedný za ochranu osobných údajov zabezpečením bezpečnosti svojho používateľského mena a hesla a primeranej softvérovej (antivírusovej) ochrany svojho počítača.

Prístup k informáciám

Uchádzač sa zaväzuje vždy poskytnúť kupujúcemu tieto informácie:

názov spoločnosti (názov a sídlo spoločnosti, registračné číslo),
kontaktné informácie, ktoré umožňujú užívateľovi rýchlo a efektívne komunikovať (e-mail, telefón),
základné charakteristiky tovaru alebo služieb (vrátane služieb a záruk po predaji),
konečná cena tovaru alebo služby vrátane daní alebo metóda výpočtu ceny, ak povahu tovaru alebo služby nemožno vopred vypočítať
dostupnosť produktu (akýkoľvek produkt alebo služba ponúkaná na stránke by mala byť dostupná v primeranom čase),
platobné podmienky, podmienky dodania produktu alebo vykonanie služby (spôsob, miesto a čas dodania),
informácie o akýchkoľvek dodatočných nákladoch na dopravu, dodanie alebo prepravu alebo upozornenie, že tieto náklady môžu vzniknúť, ak ich nemožno vopred vypočítať,
platnosť ponuky,
podmienky, termíny a postupy v prípade odstúpenia; okrem toho, ak a koľko sú náklady na vrátenie tovaru,
vysvetlenie reklamačného konania vrátane akýchkoľvek kontaktných informácií alebo kontaktných informácií zákazníka,
uvedomenie si zodpovednosti za významné chyby,
možnosť a podmienky popredajných služieb a prípadne dobrovoľnej záruky,
Pri príprave Webu existujú chyby, ktoré nemôžeme ovplyvniť a za ktoré nenesieme zodpovednosť. V prípade veľkého nesúladu cien alebo technických údajov vás budeme informovať o vašej objednávke.
Mimosúdne riešenie sporov a iné právne prostriedky nápravyPredajca vynaloží maximálne úsilie na vyriešenie sporov vzájomnou dohodou, a ak to nie je možné, má súdnu právomoc príslušný súd v Ľubľane.

Informácie o zápise do registra s uvedením registra a čísla zápisu:

SKD: G47.910 – Maloobchod prostredníctvom zásielkových obchodov alebo prostredníctvom internetu

Platforma na riešenie sporov

Od 15. februára 2016 Európska komisia pripravuje platformu na mimosúdne riešenie sporov. Spotrebitelia tak dostanú príležitosť na vyriešenie svojich sporov o online objednávky bez účasti súdu. Platforma na riešenie sporov je k dispozícii na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Viac informácií o platforme pre riešenie sporov je k dispozícii na adrese http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_en.htm.

KOMUNIKÁCIA

budú jasne a jednoznačne označené ako reklamné správy,
odosielateľ bude jasne viditeľný,
ako také budú označené rôzne kampane, propagácie a iné marketingové techniky.
Podmienky účasti budú tiež jasne špecifikované:

jasný spôsob, ako sa odhlásiť z prijímania propagačných správ,
STANOVISKO / PRIPOMIENKY UŽÍVATEĽA

Užívateľské recenzie a recenzie, ako aj recenzie produktov, ktoré zákazníci píšu, sú súčasťou funkčnosti obchodu pre komunitu používateľov. Poskytovateľ umožňuje, aby stanovisko napísal ktorýkoľvek registrovaný užívateľ obchodu a aby ho poskytovateľ pred konečným zverejnením preskúmal. Poskytovateľ nezverejní žiadne názory ani príspevky, ktoré sú urážlivé, obscénne alebo podľa názoru poskytovateľa neprinášajú žiadne výhody ostatným používateľom a návštevníkom.

Vyhlásenie o ochrane osobných údajovToto vyhlásenie o ochrane osobných údajov popisuje zaobchádzanie s informáciami poskytovanými alebo zhromažďovanými našimi digitálnymi platformami, ktoré umožňujú návštevníkom prístup na naše stránky a využívať naše služby. Táto politika ochrany osobných údajov je v súlade so všeobecným nariadením EÚ o ochrane údajov a miestnymi zákonmi.

Právny základ pre spracovanie údajov

Zhromažďujeme osobné informácie o návštevníkoch webových stránok, zákazníkoch, dodávateľoch (vrátane tretích strán ako poskytovateľov služieb). Tieto informácie môžu zahŕňať meno jednotlivca, kontaktné informácie a ďalšie informácie potrebné na obchodovanie s vami alebo s vašou organizáciou.

Pomôcť pri vašom dopyte
Môžete sa rozhodnúť súhlasiť so zverejnením osobných údajov vrátane vášho mena, e-mailovej adresy alebo iných kontaktných informácií, keď nás budete kontaktovať telefonicky, e-mailom, poštou, pomocou našich digitálnych platforiem alebo iných komunikačných kanálov. , Tieto osobné informácie nám umožňujú odpovedať na vaše žiadosti o informácie, pripraviť príslušné kroky a ponúknuť vám nákup produktov, aby sme mohli reagovať na žiadosti v rámci záruky alebo iných nárokov.

Kupujúci a potenciálni zákazníci
Zhromažďujeme osobné informácie od zákazníkov a potenciálnych zákazníkov vrátane mien, kontaktných informácií, informácií o platobných a kreditných kartách, kreditných a iných informácií, pretože ich potrebujeme na obchodovanie s jednotlivcami alebo organizáciami. Môžu poskytovať informácie logistickým partnerom, aby mohli zariadiť objednávku vrátane dodania výrobkov. Automatické zhromažďovanie údajov o digitálnych nástrojoch nám umožňuje starať sa o bezpečnosť používateľov našich stránok.

Rozvoj podnikania
Osobné informácie, ktorým dôverujete alebo sa automaticky zhromažďujú prostredníctvom našich digitálnych nástrojov, sa použijú na lepšie pochopenie používateľov našich produktov a riešení a pri kontakte s nami budú základom relevantnej komunikácie a ponúk. Osobné informácie sa použijú na zlepšenie produktov, procesov, webových stránok.

Marketingová komunikáciaPrieskumy návštevníkov a zákazníkov

Rešpektovanie preferencií návštevníkov a zákazníkov

Môžeme zhromažďovať osobné informácie od návštevníkov našich stránok alebo zákazníkov, aby sme poskytli určité produkty a zohľadnili záujmy našich zákazníkov.

Dodržiavanie právnych predpisov
Môžeme zhromažďovať osobné informácie, ako to vyžaduje alebo povoľuje zákon. Osobné a iné ako osobné informácie, ktoré zhromažďujeme, sa považujú za dôverné a nebudú predané ani poskytnuté tretím stranám, pokiaľ v tomto vyhlásení nie je uvedené inak.

Ako zhromažďujeme vaše informácie

Zhromažďujeme informácie, ktoré nám poskytujete, keď nás budete kontaktovať ohľadom produktov, služieb alebo informácií, zaregistrujete sa na našich webových stránkach, budete sa zúčastňovať na verejných fórach alebo iných činnostiach týkajúcich sa našich digitálnych nástrojov, reagujete na prieskumy zákazníkov alebo inak komunikujete s nami. Zhromažďujeme informácie prostredníctvom rôznych technológií, napríklad cookies, odkazom na politiku cookies.

Vaše osobné informácie nebudeme zdieľať s nikým okrem nasledujúcich prípadov:

Keď pridružené spoločnosti alebo tretie strany poskytujú služby v našom mene, napríklad reagovanie na vaše požiadavky alebo doručovanie balíkov a služieb zákazníkom a podobne. Tieto spoločnosti majú zakázané používať vaše osobné údaje na akýkoľvek iný účel, ako je ten, ktorý požadujeme alebo vyžaduje zákon.
Ak zdieľame osobné informácie v podniku alebo s tretími stranami, aby sme zaistili bezpečnosť a ochranu našich klientov, chránime naše práva a majetok v súlade so zákonnými postupmi alebo v iných prípadoch, keď veríme v dobrej viere, že zverejnenie sa vyžaduje zo zákona.
Vaša kontrola a vaše rozhodnutia

Poskytujeme vám určitú kontrolu a výber, ako zhromažďujeme, používame a zdieľame vaše informácie. V súlade s miestnymi zákonmi môžu kontrola a rozhodovanie z vašej strany obsahovať nasledujúce body:

Svoje rozhodnutie o prihlásení na odber, prijímaní správ a upozornení môžete zmeniť.
Môžete sa rozhodnúť, či od nás chcete dostávať marketingové správy o produktoch a službách, o ktorých si myslíme, že by vás mohli zaujímať.
Môžete sa rozhodnúť, či chcete dostávať oznámenia z cielenej reklamy od reklamných sietí, poskytovateľov zdieľania údajov a analýzy trhu a ďalších služieb.
Môžete požiadať o prístup k svojim osobným údajom, ktoré sú v držbe, aby ste opravili nepresné alebo neúplné informácie, a za určitých okolností môžete požiadať o vymazanie informácií, ktoré o vás máme, z našich záznamov (práva jednotlivcov).
Bezpečnosť, integrita a ukladanie údajovBezpečnosť, integrita a dôvernosť vašich informácií sú pre nás nanajvýš dôležité. Náš tím prijíma technické, administratívne a fyzické bezpečnostné opatrenia na ochranu údajov pred neoprávneným prístupom, zverejnením, použitím a úpravami. Čas od času prehodnocujeme naše bezpečnostné postupy, aby odrážali najnovšie technológie a metódy. Upozorňujeme, že napriek nášmu najlepšiemu úsiliu nie sú žiadne preventívne opatrenia úplné alebo je nemožné ich obísť. Vaše osobné informácie budeme uchovávať tak dlho, ako je to potrebné na účely uvedené v tomto vyhlásení o ochrane osobných údajov, pokiaľ zo zákona nie je požadovaná alebo povolená dlhšia doba uchovávania. Informácie budeme pravidelne aktualizovať, aby sme ich neustále aktualizovali.

Zmeny v tomto prehlásení o ochrane osobných údajov

Z času na čas môžeme toto vyhlásenie zmeniť a doplniť jeho prispôsobením najnovším technológiám, priemyselným postupom, regulačným požiadavkám alebo iným použitiam. Na našich digitálnych platformách bude zverejnená platná verzia vyhlásenia o ochrane osobných údajov. Odporúčame, aby ste pravidelne sledovali Vyhlásenie o ochrane osobných údajov, ak to vyžaduje platné právo, pred vykonaním akýchkoľvek zmien v ňom získame váš súhlas.

Pripomienky a otázky

Ochrana osobných údajov a cookies

Osobné údaje našich používateľov sú jednou z oblastí, ktorým venujeme maximálnu pozornosť a pozornosť. Zaisťujeme, že všetky požiadavky nie sú splnené, ale ak je to možné, prekročené, pretože vieme o citlivej povahe tejto oblasti.

Na obchodné účely zbiera hipposhop.sk nasledujúce informácie o používateľovi:

meno a priezvisko;dodacie adresy;
firmo oz. názov právnickej osoby (ak je užívateľ právnickou osobou);
daňové identifikačné číslo právnickej osoby (ak je užívateľ právnickou osobou);
e-mailovú adresu (meno používateľa);
heslo v zašifrovanej podobe;
kontaktné telefónne číslo;
krajina bydliska;
ďalšie informácie, ktoré užívateľ dobrovoľne zadáva do formulárov v internetovom obchode;
ďalšie informácie, ktoré používateľ dobrovoľne pridá do svojho profilu.
Predajca nezodpovedá za presnosť, úplnosť a aktuálnosť údajov zadaných používateľom.Z bezpečnostných dôvodov sa zhromažďujú aj adresy IP, z ktorých používatelia vstupujú na web. Každý používateľ má na začiatku návštevy priradený súbor cookie relácie, aby identifikoval a monitoroval nákupný košík. Hipposhop.sk môže na vašom počítači ukladať aj ďalšie súbory cookie, napríklad: ID používateľa v šifrovanej forme (na identifikáciu používateľa pri vašej ďalšej návšteve), hodnotenie položiek (ak chcete vedieť, ktoré položky ste už ohodnotili) a súbory cookie Google Analytics ( analýza návštevy stránok).

Všetky informácie okrem cookies sú trvalo uložené na serveri hipposhop.sk. Relácie cookies sa ukladajú do pamäte servera iba počas trvania návštevy a vymažú sa po jednej hodine nečinnosti. Trvalé súbory cookie sa ukladajú do počítača návštevníka.

Implementujte zásady ochrany osobných údajov

Právo na informácie

Oznámenia o stave objednávky: Vyhradzujeme si právo vás telefonicky alebo e-mailom informovať o stave vašej objednávky. Ak si objednávku nevyzdvihnete dlhšie ako 5 dní, vyhradzujeme si právo zavolať a upozorniť vás na pripomenutie vyzvednutia položiek.

Upozornenia pri objednávke: Vaša zákaznícka skúsenosť je pre nás dôležitá, takže po prijatí vašej objednávky vás náš úradník zavolá, aby ste potvrdili, že ste s nákupom a produktom spokojní. Ak si budete priať, náš úradník vás tiež informuje o ďalších výhodách, ktoré môžete získať alebo uplatniť pri nakupovaní online. V takom prípade budete dostávať pravidelné e-maily a správy SMS o výhodách pre vašu spoločnosť na vaše telefónne číslo a vašu e-mailovú adresu. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať e-mailom na adrese info@hipposhop.sk alebo zrušením prihlásenia kliknutím na odkaz „zrušiť odber“. Vyhradzujeme si tiež právo opýtať sa na frekvenciu vašej návštevy našich stránok. Vaše spätné väzby použijeme na zlepšenie stránky a používateľského prostredia. Ak vyplníte propagačné formuláre (zľavové kupóny) na sociálnych sieťach, prostredníctvom e-mailu budete dostávať upozornenia, aby ste vás pravidelne informovali o možnostiach použitia propagačných kupónov. Rovnakým spôsobom, ako je uvedené vyššie, sa môžete tiež odhlásiť z týchto upozornení.

typy osobných údajov, používateľov alebo kategórií používateľov, ktorým boli alebo budú sprístupnené osobné údaje, najmä používateľom v tretích krajinách alebo medzinárodných organizáciách,

odhadované obdobie uchovávania osobných údajov alebo, ak to nie je možné, kritériá, ktoré sa majú použiť na určenie tohto obdobia,

existencia automatizovaného rozhodovania vrátane vytvorenia profilov.

dôvody, ako aj význam a očakávané dôsledky takéhoto spracovania pre jednotlivca.

jedna (bezplatná) kópia osobných údajov vo formáte, ktorý uvediem (ak je žiadosť podaná elektronickými prostriedkami a nevyžadujem inak, kópia sa poskytne elektronicky). Za ďalšie kópie, ktoré požadujem, môže prevádzkovateľ účtovať primeraný poplatok, berúc do úvahy náklady.

vymáhanie nepresných osobných údajov.popieranie presnosti osobných údajov na obdobie, ktoré umožňuje prevádzkovateľovi overiť presnosť osobných údajov,

spracovanie je nezákonné a som proti vymazaniu osobných údajov a namiesto toho požadujem obmedzenie ich použitia,

správca údajov ich už nepotrebuje na účely spracovania, ale potrebujem na vymáhanie, vykonanie alebo obranu právnych nárokov.

výmaz všetkých osobných údajov (právo byť zabudnutý), ak sú splnené požiadavky článku 17 nariadenia o všeobecnej ochrane údajov, a to najmä vtedy, keď odnímam tento súhlas so spracovaním osobných údajov.

Tlač osobných údajov v štruktúrovanej, bežne používanej a strojom čitateľnej forme s právom preniesť tieto informácie na iného kontrolóra bez toho, aby mu bránil pôvodný kontrolór.

Prestaňte používať osobné informácie na účely priameho marketingu vrátane vytvárania profilov.

Nie som predmetom rozhodnutia založeného výlučne na automatizovanom spracovaní vrátane vytvorenia profilov, ktoré má na mňa právne účinky alebo ma rovnako ovplyvňuje, ak sú splnené predpoklady článku 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

právo podať sťažnosť prevádzkovateľovi komisárovi pre informácie, ak sa domnievam, že spracovanie mojich osobných údajov porušuje všeobecné nariadenie o ochrane údajov.

Výkon právSom si vedomý / á, že všetky vyššie uvedené požiadavky týkajúce sa výkonu práv týkajúcich sa osobných údajov je možné prevádzkovateľovi písomne ​​adresovať e-mailom: info@hipposhop.sk

Som si vedomý (-á), že prevádzkovateľ môže odo mňa vyžadovať dodatočné informácie za účelom spoľahlivej identifikácie v prípade uplatňovania práv na osobné údaje a môže odmietnuť konať, iba ak preukáže, že ma nemôže spoľahlivo identifikovať.

O cookies

Čo sú to cookies a prečo sú potrebné?

Cookie je krátky text, ktorý webová stránka pošle vášmu prehliadaču, keď ho navštívite. Pomôže vám to web rozpoznať, zapamätať si informácie o vašej návšteve a poskytnúť vám priateľskú a ľahko použiteľnú webovú službu. Cookies používame na prispôsobenie obsahu našej stránky, zapamätanie vašich preferencií a zaznamenanie návštev v našom internetovom obchode. Prehliadaním nášho internetového obchodu sú súbory cookie príjemnejšie, rýchlejšie a efektívnejšie.

Zakázanie cookies

Vy rozhodujete, či povolíte ukladanie cookies na vašom zariadení. Vo svojom webovom prehliadači môžete ovládať a meniť nastavenia súborov cookie.

Ak chcete získať informácie o nastaveniach súborov cookie, vyberte používaný webový prehľadávač.

chróm
Firefox
operný
Internet Explorer 9
Internet Explorer 7 a 8
safari
Ak zmeníte alebo odstránite súbor cookie vášho prehliadača, upravíte alebo odmeníte svoj prehliadač alebo zariadenie, bude pravdepodobne potrebné súbory cookie znova zakázať. Postup správy a odstraňovania súborov cookie sa v jednotlivých prehliadačoch líši. Ak s tým potrebujete pomoc, môžete sa obrátiť na helpdesk nášho prehliadača. Sledovanie Google Analytics môžete zakázať aj na nasledujúcich odkazoch https: //marketingplatform.google.com/about/.

Súbory cookie použité na tejto stránke:NÁZOV SPOLOČNOSTI COOKIE ÚČELY TRVANIE SPOLOČNOSTI
sb Fungovanie doplnku Facebook 2 roky Facebook
fr Prevádzka doplnku Facebook 3 mesiace Facebook
xs Running Facebook Plugin 3 mesiace
Spustenie doplnku Facebook pre Facebook 3 mesiace
prítomnosť Funkcia doplnku Facebook Trvanie relácie Facebook
pl Prevádzka doplnku Facebook 1 mesiac Facebook
wd Prevádzka doplnku Facebook 1 týždeň Facebook
datr Spustenie doplnku Facebook 3 mesiace
m_pixel_ratio Ako Facebook Plugin funguje Trvanie relácie Facebook
dpr Prevádzka doplnku Facebook 1 týždeň
act Fungovanie doplnku Facebook Trvanie relácie Facebook
__utma Pageviews pred Google Analytics
__utmz Analýza webových stránok 6 mesiacov Google Analytics
__utmc Štatistika zobrazení webových stránok Trvanie relácie Google Analytics
__utmv Zobrazenie štatistických údajov o trvaní relácie v službe Google Analytics
__dillillery Prevádzka videoprehrávača hipposhop.sk hipposhop.sk
woocommerce_items_in_cart Prevádzka webových stránok hipposhop.sk hipposhop.sk hipposhop.sk
__kla_id Prevádzka webovej stránky hipposhop.sk hipposhop.sk hipposhop.sk
wp_woocommerce_session_ Prevádzka webových stránok hipposhop.sk hipposhop.sk hipposhop.sk